tiistai 15. maaliskuuta 2011

Lahjatuunaus

Aika rientää,ei ole aikaa ollut koneella istuskeluun.

Tuntuu ettei ehdi hetkeäkään hengähtää tässä kiireisessä elämässä. Monen mielestähän lomailen kotosalla lasten kanssa..huh. Kyllä kotiäidin elämä on niin ala-arvostettua tässä maassa. Persaukisena koitat kotosalla pysytellä kunnes pienimmälläkin "järki" kasvais päähän. Tarhahommia voin ajatella vasta sen jälkeen kun puhe alkaa joko menemään perille tai tulemaan suusta ulos. Olen itse ollut päiväkodissa muutamia kuukausia pariinkin otteeseen harjoittelussa, enkä sinne mielellään vielä 1-vuotiasta veisi, ellei olisi ihan pakko.
Kevääntulon huuma katkesi samalla rytäyksellä kun pakkasherra heitti satakiloa lunta kuistille. Selekä vääränä kolaillu ja kironnu jo moneen otteeseen koko talaven. Koitan lohuttautua ajatukseen että ainahan se lumen sulaminen tapahtuuki ihan  yllättäen..vaikka ens yönä ;)

Sain viikko taaksepäin ihania kukkasiakin mieheltä. Mun lempparikukkia on ehottomasti just tuluppaanit! Yksinkertasen kauniita ja kumiset narskuvat varret on hauskat.


Viikonloppuna meillä oli kaverin juhulat ja tuparit tiedossa.. halusin viedä jotain josta jäisi muisto pitemmäksikin aikaa. Tekstailin sabluunoilla tämmösen ja pesasin muutaman kerran koneessa, jottei tussit leviä käytössä. Tykkäs sankari kovasti! :) Tyynyliinan sisälle kätkin vielä yllärin.


Muistakaahan että vielä on tämä päivä aikaa osallistua arvontaan!!!! (pari postausta alempana lisää)
Palakinto olkoon vielä ylläri, paljastan kuvan kunhan lähtee postissa voittajalle :)

2 kommenttia:

Senni kirjoitti...

Kyllä oon minäki muutamaan otteeseen miettinyt että minkä takia äitit halutaan mahollisimman äkkiä töihin, pois kotoa lastensa luota??? Ite oon jäänyt kotiin ja kituuttaa saa tuolla kotihoidontuella :/
Ihania tulppaaneja oot saanut :)

Elämän Helmiä kirjoitti...

Kannatan kotona oloa lasten kanssa, mutta en paheksu töihinkään menijöitä. Itse olen hoitanut lapset kotona melkein kolme vuotiaiksi ja nyt olen siitä hyvin tyytyväinen (lapset jo aikuisia).
Sitä vaan ei silloin osaa nauttia niin täysillä, tai minä en ainakaan osannut, ja sit ykskaks huomaat, että ne ovat jo isoja koltiaisia =). Raskastahan se välillä on, mutta kyllä se aina jotenkin palkitseekin.
Ihanaa kotona oloa ja nauti täysillä <3
-päivi-