torstai 24. kesäkuuta 2010

Vielä juhannusfoto

Näin meillä fiilisteltiin poitsun keräämillä kauniilla kukilla ja juhannussaunan vastalla :)
Kaunis valkoinen häkki oli ensimmäinen ostos uuteen kotiimme, ei vain ole vielä oikeaa paikkaansa löytänyt.

Loppuun vielä juhannusvitsi ;)

Pariskunnalle tulee vieraita mökille juhannukseksi. Vaimo ajattelee etukäteen, että vieraiden läsnä ollessa saattaa olla hankalaa puhua oman miehen kanssa seksistä. Niinpä vaimo ehdottaa etukäteen seuraavaa:
- Kuulehan, rakas mieheni. Kun olen saunomassa aattoiltana Kutvosen rouvan kanssa, sovitaanko niin, että kun nousen järvestä laiturille ja jos uimamyssyni on kallellaan vasemmalle, tahdon kanssasi seksiä yöllä, mutta jos myssyni on kallellaan oikealle, en tahdo seksiä.
Mies vastaa:
- Kuulehan nyt vaimo. Kun minä olen herra Kutvosen kanssa aattoiltana saunassa ja kun minä nousen järvestä laiturille ja jos minulla on simmarit jalassa, minä en halua seksiä kanssasi, mutta jos minulla ei ole simmareita jalassa kun nousen järvestä, sillä ei ole paskankaan merkitystä missä asennossa sinun uimamyssysi on!

Ei kommentteja: